Στον κορυφαίο στιχουργό Χαράλαμπο Βασιλειάδη είναι αφιερωμένη η εκπομπή «Στην Υγειά μας ρε παιδιά» που παρουσιάζει ο Σπύρος Παπαδόπουλος το Σάββατο 16 Μαρτίου στις 22.00 στον ΣΚΑΪ.Ένα αφιέρωμα μνήμης και τιμής στον Χαράλαμπο Βασιλειάδη, τον περίφημο «Τσάντα», με τραγούδια αξέχαστα που παραμένουν φρέσκα και «ζωντανά» μέχρι σήμερα. Διαβάστε παρακάτω….
Αγαπημένα, λαϊκά και ρεμπέτικα τραγούδια, που φέρνουν την υπογραφή του όπως: «Τα δειλινά», «Ένας μάγκας στο Βοτανικό», «Πριν το χάραμα», «Που ‘σαι Θανάση», «Αγωνία», «Οι γλάροι», «Ο πιο καλός ο μαθητής», «Άναψε το τσιγάρο», «Ήρθα κι απόψε στα σκαλοπάτια σου» ερμηνεύουν: ο Γιώργος Ξηντάρης με τους γιούς του Αντώνη και Θοδωρή και η Κατερίνα Τσιρίδου.Οι δύο ερμηνευτές στήνουν ένα ρεμπέτικο πάλκο στο πλατό της εκπομπής, και μαζί με τους: Μπάμπη Βελισσάριο, Ειρήνη Τουμπάκη, Άγγελο Ανδριανό, Πάνο Παπαϊωάννου, Βιολέτα Ίκαρη, Μυρτώ Καμβυσίδη και Άννα Μπαλάσκα.
Ξεχωριστό μελωδικό στιγμιότυπο και έκπληξη της βραδιάς ο συνθέτης Νίκος Πλατύραχος που αναλαμβάνει ρόλο τραγουδιστή.
Την παρέα συμπληρώνουν οι: Σπύρος Ορνεράκης, Τάκης Χρυσικάκος, Τένια Μακρή, Αντώνης Αλαφογιώργος, Γιώργος Καραμέρος, Σπήλιος Ζαχαρόπουλος, Κώστας Μπαλαχούτης, Ιφιγένεια Κολλάρου, Ελένη Ορνεράκη, Μαριλένα Ράδου, Δήμητρα Λημνιού και Στέλλα Κοσμοπούλου.
Σπύρος Παπαδόπουλος: Η καταγωγή, το δύσκολο διαζύγιο και οι 3 φορές που πλησίασε τον θάνατο!
Ο Σπύρος Παπαδόπουλος είναι ακριβοθώρητος και δεν το αρνείται.Στο παρελθόν είχε παρεξηγηθεί από αρκετούς συναδέλφους όταν είχε πει ότι για να δίνει συνεντεύξεις θα πρέπει να πληρώνεται. Κατά τα αλλοτινά πρότυπα της αμερικανικής τηλεόρασης. Φυσικά και δεν γλίτωσε από σχολιασμούς και κριτική περί έπαρσης, αλλά εκείνος το δικαιολόγησε χρόνια μετά, λέγοντας ότι έτσι απέφυγε τις συνεντεύξεις τις οποίες ποτέ δεν συμπαθούσε, ακόμη και όταν ο δημοσιογράφος ήταν φίλος του. Δεν αισθανόταν ποτέ ευχάριστα να μιλά για τη ζωή του. Ωστόσο στις ελάχιστες συνεντεύξεις που έχει κάνει, έχει μιλήσει πάντα με έναν ιδιαίτερο τρόπο και με το γνωστό του χιούμορ. Είναι όμως κρίμα, γιατί η δική του ιστορία μοιάζει σαν ένα απίστευτο μυθιστόρημα από εκείνα που διάβαζε μανιωδώς από μικρός. Με ανατροπές και πολλούς ενδιαφέροντες ανθρώπους.
Τα 36 επαγγέλματα και ο Μανώλης Αγγελόπουλος
Κάποια στιγμή είχε πει ότι το μότο ζωής του είναι ότι «Δεν πάω για πρωτάθλημα. Κοιτάω πάντα μόνο τον αγώνα της Κυριακής» Ποτέ δεν έκανε μεγαλόπνοα σχέδια για το ποιος θα γίνει και τι θα γίνει. Βέρος Πειραιώτης και μεγαλωμένος σε μια γειτονιά στην Κοκκινιά, με γονείς πραγματικούς βιοπαλαιστές και όχι με τη μίζερη έννοια του όρου. Ο πατέρας του, λόγω πολιτικών φρονημάτων, ήταν τους περισσότερους μήνες του χρόνου άνεργος. Έφτασε μάλιστα στο σημείο ένας παπάς να τον κάνει καντηλανάφτη για να εξασφαλίσει τα προς το ζην. Έτσι ο Σπύρος άρχισε να δουλεύει από παιδί παράλληλα με το σχολείο. Κάποιοι θεώρησαν ως αστείο τη δήλωσή του πως «έχω κάνει 36 επαγγέλματα στη ζωή μου», αλλά αυτό είναι πέρα ως πέρα αλήθεια. Από λοστρόμος, οικοδόμος, χτίστης, θυρωρός, εργάτης, στα καράβια, στο λιμάνι, γενικά όπου υπήρχε δουλειά. Θα του μείνει αξέχαστη η δουλειά που έκανε μόλις 13 ετών σε μια βιοτεχνία με κιμωλίες. Ανέβαινε τρεις ορόφους μέχρι την ταράτσα κουβαλώντας μεγάλα ταψιά με κιμωλίες που έπρεπε να τις βάζει στον ήλιο για να στεγνώσουν. Πάνω κάτω στις σκάλες, μικρό παιδί. Ήταν άριστος μαθητής αλλά δεν ήξερε ακόμη τι ήθελε να γίνει. «Αν κάτι μού έμαθε ο πατέρας μου, είναι να κοιτώ μόνο το παρόν και να μην κάνω σχέδια για το μέλλον». Σχολείο πήγε πιο μακριά από το σπίτι του, στην Αγία Βαρβάρα, λόγω πάλι των πολιτικών πεποιθήσεων του πατέρα του. Τυχερός στάθηκε σε αυτό, γιατί συμμαθητής του ήταν ο αδερφός του τραγουδιστή Μανώλη Αγγελόπουλου και πολύ συχνά βρισκόταν στο σπίτι τους. «Η μαμά του Λευτέρη μάς καλούσε σπίτι, μας έδινε γλυκά, παϊδάκια, μπιφτέκια. Όλα αυτά δεν υπήρχαν σπίτι μου, τα βλέπαμε μια φορά τον χρόνο. Και έτσι γνώρισα πιτσιρικά τον Μανώλη Αγγελόπουλο». Θα γίνει μάρτυρας μάλιστα και σε ένα περιστατικό όταν κάποιοι έστησαν ενέδρα στον τραγουδιστή, ευτυχώς χωρίς απρόοπτα. Εκείνη την εποχή είχε κλέψει την πρώτη του γυναίκα, Αννούλα, και ο καταυλισμός είχε πάρει φωτιά!
Το πρωί μπογιατζής, το βράδυ ηθοποιός
Ο μικρός Σπύρος, με καταγωγή από τα Καλάβρυτα και την αγαπημένη του Νάξο, άρεσε στα κορίτσια γιατί είχε χιούμορ. Σε ένα φλερτ του οφείλεται το ότι ασχολήθηκε τυχαία με το θέατρο. Πήγε το κορίτσι του με τη μικρή πρώτη του μηχανή χαμηλού κυβισμού στη δραματική σχολή του Πέλου Κατσέλη όπου σπούδαζε εκείνη, αυτός φυσικά είδε εκεί και άλλα ωραία κορίτσια και του άρεσε. Δεν ήταν μόνο αυτή η αιτία. «Εγώ μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχα ιδέα τι είναι το θέατρο. Άκουσα όμως κάτι παιδιά εκεί στη σχολή να μιλάνε για Σαίξπηρ και λέω “εγώ που διαβάζω γιατί δεν τα ξέρω αυτά;” και κάπως έτσι έγινε», έχει πει σε συνέντευξή του ο ηθοποιός. «Κεραμίδα» έπεσε στους γονείς του, καθώς είδαν το εφήμερο της δουλειάς. «Κάπως έσκασε το χειλάκι του πατέρα μου στις εξετάσεις του τρίτου έτους της σχολής. Ήμουν πολύ καλός, αλλά εκεί που άλλαξε ήταν όταν του έδωσαν συγχαρητήρια η Ξένια Καλογεροπούλου και ο Κώστας Γεωργουσόπουλος». Μη φανταστείτε ότι έτσι απλά ξεκίνησε το ταξίδι στην τέχνη. Είδε ως επιμόρφωση τα χρόνια στη δραματική σχολή και μόλις την τελείωσε, έψαξε να βρει «κανονική» δουλειά για να ζήσει, σε ένα θερμοκήπιο στα Καλύβια. Ξεχάστηκε. Σε ένα φανάρι, οδηγώντας με τη μηχανή στην Καλλιθέα όπου έμεναν πια οι γονείς του, θα συναντήσει μια φίλη του, την οποία θα συνοδεύσει σε μια ακρόαση στο θέατρο ΚΑΠΠΑ − στο οποίο και παίζει φέτος. Θα σηκωθεί να φύγει, θα κάνει όμως έναν αυτοσχεδιασμό μπροστά στον σκηνοθέτη Σπύρο Ευαγγελάτο περισσότερο γιατί του το ζήτησε η φίλη του και για την πλάκα. Θα ξαναγυρίσει αμέριμνος στο θερμοκήπιο. Μετά από 30 ημέρες το τηλέφωνο θα χτυπήσει για να του ανακοινώσουν την πρόσληψη στο θέατρο. Ενδιάμεσα του προέκυψε και ο στρατός. Φαντάρος έκανε φυσικά, και πάλι λόγω του πατέρα του, στην Καμβύλη στον Έβρο. Σκοπιά στο κρύο και κρυφά ραδιοφωνάκι όπου άκουγε τους γνωστούς λαϊκούς τραγουδιστές της εποχής. Μην απορήσετε λοιπόν για τις καταβολές του και τις γνώσεις που έχει στο «Στην υγειά μας». Θα πάρει απολυτήριο και θα το δει ως βάλσαμο, γιατί έτσι θα δουλέψει ξανά. Βρίσκει μια δουλειά στο θέατρο αλλά παράλληλα δουλεύει στην οικοδομή. Ήταν ο μόνος τρόπος για να μην τον αναγνωρίζουν, αν τυχόν κάποιος τον είχε δει στο θέατρο. «Δούλευα ντενεκέ. Και το βράδυ κανονικά παράσταση. Μετά έμαθα να βάφω και από βοηθός μπογιατζή, άρχισα να παίρνω και μόνος μου δουλειές». Οικονομική ανάσα θα πάρει μόνο όταν ξεκινήσει να παίζει κάποιους ρόλους στην τηλεόραση. Οι ρόλοι αρχικά ήταν μικροί, μέχρι που πήρε τον πρώτο μεγάλο στο «Κεφάλι της γάτας» το 1988 και έναν χρόνο μετά στο «Πατήρ υιός και πνεύμα», δίπλα μάλιστα στον Γιώργο Κωνσταντίνου. Μετά όλα πήραν ήρεμα τον δρόμο τους και ο Σπύρος αποφάσισε πως η μόνη του δουλειά του πια είναι ως ηθοποιός.
Οι «Απαράδεκτοι», από το ραδιόφωνο στην τηλεόραση
Στο «Εκμέκ παγωτό» με τον κορυφαίο Βασίλη Διαμαντόπουλο, ο Σπύρος θα μεγαλουργήσει. Και επειδή έχει συνηθίσει από μικρός να δουλεύει ασταμάτητα, θα κάνει παράλληλα και ραδιόφωνο και θέατρο. Κάπως έτσι λοιπόν ξεκίνησαν οι θρυλικοί «Απαράδεκτοι» που τον έκαναν πασίγνωστο. Πολλοί ίσως δεν ξέρουν ότι η σειρά ξεκίνησε από το ραδιόφωνο. Όπως έχει πει ο ηθοποιός: «Στον νέο τότε ΑΘΗΝΑ 9.84 παρουσιάζαμε κάθε Κυριακή με τη Δήμητρα −σε κείμενα δικά της− τη χιουμοριστική εκπομπή “Κυριακή Μήτηρ Πάσης Κακίας”. Είχε να κάνει με ένα ζευγάρι που δούλευαν και δυο τους για να τα βγάλουν πέρα και την Κυριακή που επιτέλους είχαν λίγο χρόνο να χαλαρώσουν και να τα πούνε, σκοτωνόντουσαν δι’ ασήμαντον αφορμήν! Η εκπομπή είχε πολύ μεγάλη επιτυχία κι έτσι έγινε η πρόταση στη Δημητρούλα να μεταφέρει τη βασική ιδέα στην τηλεόραση, εμπλουτίζοντάς την με άλλους δύο βασικούς χαρακτήρες». Οι δύο άλλοι βασικοί ήταν ο Γιάννης Μπέζος και ο φίλος του Σπύρου, Βλάσης Μπονάτσος. Το σενάριο χτίστηκε επάνω τους και δεν προσαρμόστηκαν εκείνοι σε αυτό. Όλα τα άλλα είναι ιστορία. Ο ρόλος αυτός τον εκτόξευσε και όλα πήραν τον δρόμο τους. Οι ατάκες του μένουν στην ιστορία, όπως η αξέχαστη «Τι γίνεται ρε παιδιά;». Βρίσκει ότι έχει ταλέντο και στην παρουσίαση τηλεπαιχνιδιών. Ξεκινά με το «Κόντρα πλακέ», αλλά θα μεγαλουργήσει σε ένα ξένο κόνσεπτ που θα μοιάζει ότι του ανήκει αποκλειστικά. Στο «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» δείχνει τα πολλαπλά ταλέντα του.
Ο γάμος του, το δύσκολο διαζύγιο και ο γιος του
Μέχρι να γνωρίσει τη μετέπειτα σύζυγό του Αθηνά Τσιλύρα, θα κάνει αρκετούς δεσμούς, αλλά άγνωστους προς τους περισσότερους από εμάς. Δεν θέλει να απασχολεί με την προσωπική του ζωή, κάτι που τον κάνει επιφυλακτικό από τότε με τις συνεντεύξεις. Η γνωριμία με την Αθηνά θα γίνει στο θέατρο. Όπως έχει πει η σύζυγός του: «Γνωριστήκαμε σε μια παράσταση. Εγώ πολύ όμορφη, εκείνος πολύ έξυπνος. “Αλλάζουμε”, μου είπε. Και συνέχισε: “Πόσων χρόνων είσαι;”, “Είκοσι επτά”, του είπα. “Τριάντα δύο, κάηκες”, μου απάντησε γελώντας. Είκοσι έξι χρόνια πέρασαν από τότε. Μια ζωή ολόκληρη!». Στη ζωή θα έρθει ο γιος του Αλέξανδρος, αδυναμία και των δυο τους. Η ηθοποιός, αρκετά χρόνια αργότερα και ενώ ο γάμος τους, όπως φημολογείται, δεν περνά και τις καλύτερες στιγμές του, θα ζήσει μια μεγάλη περιπέτεια, αφού θα διαγνωστεί με καρκίνο στο στήθος. Όπως θα δηλώσει η Αθηνά Τσιλύρα, ο Σπύρος στάθηκε στο πλευρό της: «Έπαθε τεράστιο σοκ και μου συμπαραστάθηκε πάρα πολύ. Μου έδινε πολύ κουράγιο με τον τρόπο που το αντιμετώπιζε. Μου έλεγε “είσαι δυνατή! Ξέρω ότι μπορείς να το περάσεις. Θα πας παρακάτω”. Με βοήθησε πολύ, όπως και ο γιος μου. Κάναμε πλάκα. Γελούσαμε πολύ. Φορούσα την περούκα, τον έπαιρνα από το σχολείο με το αυτοκίνητο και μου την τραβούσε. Αυτό για μένα ήταν ψυχοθεραπευτικό». Θα βγει νικήτρια, αλλά πια ο γάμος τους δεν είχε μέλλον. Κανείς από τους δύο δεν θα βγει δημόσια να μιλήσει για το διαζύγιό τους, που δεν υπήρξε ωστόσο βελούδινο. Αιτία το μοίρασμα της κοινής τους περιουσίας και το σπίτι τους στη Βάρκιζα, το οποίο και τελικά έμεινε στη δική της κυριότητα. Όλα θα πάρουν τον δρόμο τους κυρίως για το καλό του παιδιού τους και με τη λιγότερη δυνατή δημοσιότητα. «Ένας χωρισμός είναι δύσκολος, όπως δύσκολα είναι πολλά στη ζωή. Μερικές φορές, όμως, ένας χωρισμός είναι λυτρωτικός και αρχή για σημαντικά πράγματα…», θα πει η Αθηνά Τσιλύρα. Ο δεσμός με τον γιο του είναι πολύ ιδιαίτερος. Κάποια στιγμή ρωτήθηκε γιατί ο γιος του δεν έγινε ηθοποιός. Και εκείνος απάντησε χαρακτηριστικά: «Ήταν οργανωμένο έγκλημα από εμένα και την Αθηνά. Δεν του είπαμε μη γίνεις ηθοποιός, αλλά δεν του παρουσιάσαμε έναν κόσμο γυαλιστερό. Στο Κολέγιο έπαιξε σε μια παράσταση και ήταν απολύτως ατάλαντος. Λέω, σωθήκαμε!».
Οι τρεις φορές που κινδύνεψε η ζωή του
«Είπα τετέλεσθαι!», έχει πει χιουμοριστικά ο Σπύρος για το δεύτερο σοβαρό ατύχημα που είχε με τη μηχανή του πριν από λίγα χρόνια. Ένα βράδυ έφυγε κουρασμένος από πρόβα στο θέατρο, ξεχνώντας να πάρει το κράνος του. «Οφείλω τη ζωή μου στον συνάδελφο, τον Κώστα Αποστολάκη, που μου έδωσε με το ζόρι το δικό του. Στο ατύχημα εκτινάχτηκα πάνω από ένα τζιπ, αλλά γλίτωσα. Δεν είχα ούτε κάταγμα». Η τύχη τού χαμογελά στα επαγγελματικά, αλλά στραβώνει και δεύτερη φορά στα προσωπικά. Χωρίς να γνωρίζει και πάλι κανείς τίποτε, το 2015 θα αποκαλύψει σε τηλεοπτική του συνέντευξη την περιπέτεια που είχε με τον καρκίνο στους νεφρούς. «Μου είπαν ότι έχω καρκίνο και θα κάναμε εξέταση να δούμε πόσο έχει προχωρήσει, αν έχει κάνει μετάσταση. Έχω μάθει να είμαι έτοιμος για όλα. Έπιασα τον γιο μου, του είπα τι έχω και μιλήσαμε. Ο φόβος και η κατήφεια κάνει πολύ κακό στην υγεία. Η γενναιότητα και η ψυχραιμία σε βοηθάει πολύ». Το αποτέλεσμα έδειξε ότι βοήθησε και βγήκε νικητής.
Πίνει στην υγειά του… για την τηλεθέαση
Το 2004 το τηλεπαιχνίδι «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» μεταφέρεται στη ΝΕΤ και τότε ξεκινά μια άλλη, πιο ιδιαίτερη, εμπειρία του που κρατά 15 χρόνια τώρα. Η παραγωγός Βίκυ Λάσκαρη τον συναντά στις διακοπές του στη Νάξο και προσπαθεί να τον πείσει να κάνει το «Στην υγειά μας». Αρχικά αρνείται. «Της λέω “μόνο αν έχει να κάνει με το λαϊκό τραγούδι και κυρίως αυτό που εγώ ξέρω”. Με ρωτάει “δηλαδή;”. “Αυτό που εγώ μεγάλωσα και λίγο πριν και λίγο μετά από μένα”». Ουκ ολίγες φορές θα κατηγορηθεί για αυτά τα χρόνια της εκπομπής στη ΝΕΤ, για τον μεγάλο προϋπολογισμό της εκπομπής που έφτανε τα 65 χιλιάδες ευρώ για κάθε επεισόδιο, όπως είχε καταγγελθεί, αλλά και τη διόλου ευκαταφρόνητη αμοιβή του, όπως έγραφαν τα δημοσιεύματα. Η παραγωγός της εκπομπής του όμως θα εξηγήσει ότι αφενός το κόστος ήταν μικρότερο, αφετέρου σε αυτό συμπεριλαμβάνονται οι αμοιβές όλων των συντελεστών και των τεχνικών αλλά και τα έξοδα φιλοξενίας ανθρώπων που έρχονται από την επαρχία. Την εκπομπή όμως ο Σπύρος θα τη θεωρήσει αγαθή τύχη, όπως λέει. Θα καταπιαστεί με πάθος και θα ασχοληθεί προσωπικά με τους καλεσμένους του. «Για να γίνουν οι εκπομπές με τον Μίκη Θεοδωράκη πήγαινα επί 15 μέρες στο σπίτι του, ήθελα να τα ξέρω όλα, καθόμουν πέντε ώρες κάθε μέρα και μου μιλούσε, ποταμός, κι έλεγα μέσα μου “το ζω εγώ τώρα αυτό, είναι δυνατόν;”», θα πει σε συνέντευξή του. Η εκπομπή με προτροπή του Λάκη Λαζόπουλου θα πάρει μεταγραφή για τον Alpha, για να καταλήξει στον ΣΚΑΪ, όπου πέρασε από τρικυμίες, ειδικά όταν μεταφέρθηκε το βράδυ της Παρασκευής λόγω «Survivor». Το «Στην υγειά μας» όμως είναι η σταθερή συνήθεια του Σαββάτου και πριν από λίγες ημέρες επέστρεψε στη γνωστή μέρα και ώρα.
Οι… ακάλεστοι και οι κόντρες
Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης, ο οποίος φέτος κάνει επιτυχία για τέταρτη σεζόν με την παράσταση «Δείπνο ηλιθίων» στο θέατρο, στα 33 χρόνια της καριέρας του δεν έχει εμπλακεί σε ανταγωνισμούς και προσωπικές έριδες. Υπήρξαν μόνο δύο εξαιρέσεις. Ο τραγουδιστής που δεν θα καλέσει ποτέ στην εκπομπή του. Όπως είχε αποκαλύψει πριν από λίγα χρόνια στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη: «Τον Γιάννη Πλούταρχο δεν θα τον καλούσα ποτέ στην εκπομπή μου. Τον είχαμε καλέσει μια φορά σε μια εκπομπή για τον Σταύρο Κουγιουμτζή κι ενώ είχε πει ότι θα έρθει, τελικά δεν ήρθε, στενοχωρώντας πολύ τον Σταύρο». Και κάπου στα χρόνια αυτά ενεπλάκη και το όνομα του Κώστα Χαρδαβέλλα, ο οποίος έκανε μια παρόμοια μουσική εκπομπή στο Έψιλον. Ο δημοσιογράφος είχε αποκαλύψει τότε πως «κάποια στιγμή πικράθηκα, γιατί πίστευα (ή έτσι μου λέγανε) ότι πηγαίνουν από τον Σπύρο Παπαδόπουλο και λένε στους καλλιτέχνες “μην πας στον Χαρδαβέλλα, αν πας θα σε κόψουμε”. Το εξηγήσαμε μεταξύ μας… Δεν υπήρξε τέτοιο θέμα!».
Κάποια στιγμή προέκυψε θέμα και με τις σχέσεις του με τον Γιώργο Λιάγκα, ο οποίος δεν είχε βρεθεί ποτέ στην εκπομπή του αλλά δεν είχε παρακολουθήσει και τις παραστάσεις του στο θέατρο. Εκείνος, ερωτώμενος, είχε δώσει μια άκρως περίεργη απάντηση: «Όταν ήμουν φοιτητής, ο Παπαδόπουλος είχε ένα ρεμπετάδικο στη μέση του πουθενά στην Τζια και τραγουδούσε Παρασκευή και Σάββατο βράδυ. Πήγαινα κάθε βράδυ. Σπύρο μου, μπορεί να μη σε έχω δει στο θέατρο, αλλά σε έχω δει εκεί όσο κανείς άλλος».
Συνεχίζοντας να διατηρεί το ήπιο προφίλ του, πάντως, ο ηθοποιός δεν απάντησε επίσης ποτέ και στα δεκάδες δημοσιεύματα που σχολίαζαν τους καλεσμένους της εκπομπής. Για εκείνους που κάνουν… ρεκόρ παρουσιών και για τη μεταστροφή σε πιο εμπορικά ονόματα της εποχής, όπως οι Meλισσες ή η Πάολα. Εκείνος όμως συνεχίζει ατάραχος να κάνει τη δουλειά του που είναι, πάνω απ’ όλα, η μεγάλη του χαρά.